onsdag 10. februar 2010

En Fantastisk Dag!


Hei alle sammen!
Ville bare takke alle for en flott helg i Saltstraumen, og håper at alle kom seg godt hjem!
Det har vært noen hektiske dager etter møtet, men nu ser det ut til at ting "roer" seg litt, sånn at man kan få tid til å følge opp bloggen her!
Her i Lofoten har været vært en fotografs drøm (om man liker skiftende skydekke, gnistrende vinterfarger,frost på vann,sol igjennom skylag,osv,osv...) og desverre er det jo sånn at man må lage mat,vaske klær,ta seg av "poden"...Ellers hadde man vært ute 24/7..akkurat nu!
Hadde bare lyst til å dele et bilde med dere. For jeg fikk tid til å "ta en tur" på stjålet tid!

Oona :-)



2 kommentarer:

Ola - aamnes.no sa...

Nice :-)

Espen Seierstad sa...

Flotte farger og fin komposisjon. God formidling av kulde. Jeg bli likevel litt forvirret ved første blikk, og det liker jeg ikke (men kan hende ønsker kunstneren å frustrere betrsakteren..). Årsaken er mye at jeg savner en målestokk; er dette overflaten på Jupiter, tatt med teleskop, eller innsiden av lungene på en person som røyker? En liten busk, bla fugl eller noe som gir målestokk, ville jeg synes var en forbedring.