torsdag 18. februar 2010

Fossekallen!

Det har vært det man kaller for "postkortvær" her i Lofoten i flere dager nu, og det er vanskelig å ikke
la seg friste..! Det har blitt mange landskapsbilder, på kryss og tvers, men det som gjorde at hjertet hoppet og danset var dette:
Jeg så en Fossekall for første gang!
Jepp, jeg er nå den stolte "eier" av både han og ho! Og ikke minst:
Jeg vet hvor jeg hvor de er..!
Det er jo det som er så spennende med å bare vandre rundt, plutselig oppdager du noe som du ikke ante.
Det er ikke mer enn 24 timer i døgnet,men noen ganger skulle jeg ønske det var mer...
Jeg er hekta!
Og utstyrsønskene står i kø! Litt større objektiv,litt bedre stativ,litt bedre klær,litt bedre,litt bedre...sukk.
Det tar visst aldi slutt ;-)
Her er 3 bilder til dere alle (har maaaange fler,men akkurat nu er det disse som beskriver min dag best!)
Ha en god fotodag alle sammen :-)








2 kommentarer:

Einar sa...

Meget bra jobbet,ingen selvfølge å få slike bilder.

Ha en fin dag.

Anonym sa...

... joda - ingen problemer å få slike bilder bare man har rett utstyr - hilsen canon@objektivutleie.no
.....fra spøk til revolver.. nei det er ingen selvfølge selvsagt men det hjelper å kjenne litt til artene og oppførselen deres.. samt slik som i dette tilfellet... god komposisjon og foto forståelse..godt jobbet dette...