fredag 12. februar 2010

Havglitter

Hei. Som nykommet medlem og blogger på Nordland Biofoto, vil jeg grattulere så masse med stiftelsen av nytt lokallag. Det finnes så mange flinke fotografer i distriktet med naturen som inspirasjon og den glede det gir. Lokallag som dette setter jeg stor pris på og ser fram til sosiale aktiviteter/fototurer sammens med fotoglade medlemmer. Min første blogg er et bilde jeg tok fra akterenden fra hurtigruten. På turen ut fra Bodø med kurs til lofoten ble vi fulgt av denne båten. Solen viste seg fra sin beste side denne dagen å gav mye glitter i sjøen, herav bildetittelen: Havglitter.
Innstillinger: Brennvidde 263mm, blender f/11, iso 100, lukkerhastighet 1/1000 sec.
Fotohilsen Tommy Andreassen

3 kommentarer:

Oona Torgersen sa...

Hei Tommy!
Flott å se at du tar i bruk bloggen her! Og flott stemning du har fått i bildet ditt!
Vi gleder oss til flere bidrag fra deg :-) (bor du i Lofoten?)
Oona :-)

Tommy Andrassen sa...

Hei Oona, jeg takker for det, jeg bor i Bodø.
Hilsen Tommy :-)

Ola - aamnes.no sa...

Takker for bidraget Tommy...her får vi virkelig se havets "sølv". Velkommen skal du være