torsdag 25. februar 2010

Hos Terje Sylte i Fræna...

Da har vi en liten oppdatering fra Møre - igjen er det Sivert sine bilder som kommer i denne bloggen. Den første dagen hadde vi mus og småfuggelfotografering mens vi ventet på måren. Det kom ingen mår men det var nok av både mus og småfugl til å fylle kortene..


Foto Sivert (8år)


Så ble det overnatting og tolv timer i rovfuglskjulet - det resulterte i nye bilder av både kongeørn (som var på åtet i 20 minutter på morgenen) og havørn ( som var på åtet i 40 minutter utpå ettermiddagen).. beste bildet til Sivert er et havørnbilde.. jeg legger vel ut i egen blogg i løpet av dagen vil jeg tro...

Foto - Sivert (8år)

5 kommentarer:

Laila sa...

Kjempeflotte bilder Sivert. Jeg tror vi må bytte ut naturbildene til pappa, de som henger på kjøkkenet med dine:)

Oona Torgersen sa...

Æ e storimponert av deg Sivert!!
Dette har du øye for, så jeg håper du forsetter i "samme" spor!
Bravo :-)

Ola - aamnes.no sa...

Jepp - han er en vanskelig kar å konkurere mot...spesielt med tanke på at dette er hans første bilder med speilrefleks og at de er tatt helt uten min hjelp..(har beskåert meisebildet kun)...

Ebba T. Jenssen sa...

Sivert imponere!

Jans Blogg sa...

Heia Sivert - dette ble knallbra !