torsdag 11. februar 2010

Landegode



Et sort/hvitt-bilde med en fargeklatt midt i. Landegodefjellene i bakgrunnen, bildet er tatt fra Seines.

Kan legge til at bildet er redigert i Picasa og lastet opp derfra. Picasa er ikke noe bildebehandligprogram for den proffe, man det er enkelt å bruke og har andre fordeler.

Det er nyttig når du blogger her på blogspot og for å laste opp bilder til picasa webalbum. Jeg synes jeg får en god oversikt over bildene mine og jeg kan bla enkelt se bildene i fullskjerm som lysbilder.

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Einar sa...

En del støy i bildet, kanskje ikke så lurt å redigere bilder sent på kvelden. Lar det stå siden jeg allerede har postet det.

Satte inn besøksteller for fire dager siden og til nå har vi hadd 354 besøk og 972 sidevisninger. Det synes jeg er bra.

Oona Torgersen sa...

Hei Einar!
Syns du har vært alldeles fantastisk med bloggen her! Ti tomler opp til deg!
Et flott stemningsbilde du har tatt her!
"Støy" gjør ikke så mye..Det som vises er spor etter "fargepenselen" . Sånn er det kansje når det blir sent på natt :-)))
Ellers et godt stemningsbilde!

Oona :-)

Einar sa...

Takk for skryt, jeg liker å blogge så dette vervet er midt i blinken for meg. Jeg viser frem bloggen på facebook, twitter og bopp.no
Har lagt merke til at mange andre blogger har linket Nordland Biofoto. Har stor tro på denne bloggen og sammen med medlemsbloggene,skal bli godt kjent.

Ola - aamnes.no sa...

Støtter Oonas skryt både for jobben med bloggen og for bildet... det ante meg at du var rette mann for dette...Flott jobbet..