mandag 22. februar 2010

oter



Hei biofotovenner
Dette er bilde av en oter, de var tre stk. De kom svømmende og gikk opp i fjæra begynte å leke. De var veldig opptatt av hverandre, så de la ikke merke til meg en så lenge
Da var det å sette på rett objektiv.
Denne gangen valgte jeg mitt sigma 150 - 500 som.


Jeg tenkte mye på det kamuflasjeteltet som var utstilt i Saltstraumen, tror bare at jeg må bestille et.


Det at jeg fikk tatt bilder i det hele tatt var et under, jeg var nemlig iført knallrød knitrende varmekjeledress.....


Tror oterene var lettere sjokkskadet etter synet av meg.
Hilsen Rita Jakobsen, Bodø

5 kommentarer:

Oona Torgersen sa...

Da var det jo fantastisk at du faktisk klarte å få ned dette da!!
Kjenner meg igjen, må nok gå til anskaffelse av det derre fine kamuflasjeteltet også!
Jeg syntes dette var et herlig situasjonsbilde Rita!
Tommeltott opp for deg :-))

Ola - aamnes.no sa...

Steine flott oterbilde dette....skarpt hode og en kropp som viserat den er i fart... Meget godt bilde Rita....

Einar sa...

Meget bra! :-)

Ebba T. Jenssen sa...

Flott, Rita :)))

Jans Blogg sa...

Enig med Ola at dette var et vellykket bilde som viser Oter på farten. Godt jobba!