onsdag 24. februar 2010

RØDE BÆR


Mitt første blogginnlegg her på Bio-foto. Kanskje ikke et bilde som forbindes med denne type bilder, men det er så absolutt et bio-foto. Røde bær fra naboens busk (noen som vet hvilken busk dette er?) Bærene er så plukket av greinene og satt sammen til bær-på-snø-bilder. Tatt over noen dager med ulikt lys, i snøvær og i -18 grader. Når alt kommer til alt,kan jeg takke det ekstremt kalde været for mitt bio-foto-bidrag. Jeg greide ikke mine vanlige helge-foto-turer. Dermed denne løsningen. Hope you enjoy!


Hilsen Anne gundersen

8 kommentarer:

Jan Inge Karlsen sa...

Slett ikke noe dum bruk av tiden, dette.. Et artig collage..:-)

annegu sa...

takk for det!

Oona Torgersen sa...

Æ syns dette var flott.og morsomt, og helt anderledes! Tommeltott opp!
Oona :-)

Tommy Andreassen sa...

Hei, dette ble et friskt og fargerikt bidrag. Det er jo litt av det som er med fotografering, så uendelig med muligheter for kreativitet. En flott collage. Gleder meg til blåbær og multene.... :-)

Ebba T. Jenssen sa...

Herlig. Fotoglede med lek og kreativitet :)))))

Ola - aamnes.no sa...

En fantastisk og orginal bruk av kamera for å vise naturen og det mangfoldet som vi har der og som inspirasjonskilde til kreativ naturfotografering. Et annerledes og flott bidrag i bloggen...

John-Tore Gundersen sa...

Nydelig! Har du drevet med land-art Anne? Kanskje er det noe vi kunne dratt igang med her på Mo?

annegu sa...

tusen takk for mange hyggelige kommentarer! Jepp, john-tore driver både med litt landart og art in nature, og mer blir det vel. det er morsomt! anne