torsdag 11. februar 2010

Status Meløy i dag...













Må bare komme med en liten stemningsrapport fra Meløy. Vi har fått full vinter, men venter vel kraftig regn ut over helga som kommer. Så vinteren er sporadisk og flyktig. Slik er det bare. Det er viktig å benytte seg av de anledninger som byr seg - der og da....


En helt annen ting:

Foto: Espen Seierstad

Finland i April.... det er ledige plasser hos Lassi i ulv-bjørn og jerv-skjulene den perioden jeg skal dit og jeg har to plasser ledige i bilen. Jeg kjører lørdag 17 april og er tilbake søndag 25 april. Selv skal jeg sitte fire dager i skjulene i denne perioden. Mine forventninger er å få bilder av de tre store rovdyrene i snømiljø... ønskes info ta kontakt på mail eller telefon....
PS - jeg tar evt med objektiver til utleie til sterkt reduserte utleiepriser...


3 kommentarer:

Espen Seierstad sa...

Skulle gjerne vært med til Finland igjen, jeg.... Men det var dette med penger og tid...

Ellers vil jeg bare si at jeg likte stemningsbilde fra Meløy veldig godt. Den mørke forgrunnen og de opplyste fjellen bak, er jo et klassisk utgangspunkt. Men du hadde løst det med en spennende og uortodoks komposisjon, med horisonten midt på bildet. Dette er et vågalt utgangspunkt. Men furua er jo plassert i det gylne snitt, og balanserer. Samtidig er det en spennende dragning mot bildets midtpunkt i møte mellom furua og fjellene. Skyene bidrar også. Og fin balanse mellm forgrunn, mellomgrunn og bakgrunn.

Einar sa...

Flott dybde i vinterbildet og vakkert.

Skulle ønske jeg kunne bli med til finland,sukk.Du får ha en god tur.

ebba sa...

Flott vinterbilde fra Meløy. Vi nordlendinger bor i et maleri :)