tirsdag 9. februar 2010

Trege invitasjoner

Beklager at det har gått tregt med invitasjonene som jeg skal sende til alle medlemmer slik at dere kan skrive og legge ut bilder i bloggen. Har sendt ut 26 invitasjoner, men så streiket «systemet», men jeg skal prøve i morgen. Det er plass til hundre forfattere, så det er vel bare at det kom mange invitasjoner på en gang. Hvis noen vil legge ut bilder eller tekst og ikke fått invitasjon, kan dere sende det til meg ei_naro(krøll)hotmail.com så legger jeg det ut.

Jeg vil anbefale alle å få seg en googlekonto, det må dere for å kunne godta invitasjonen. Da logger dere inn på bloggen med samme passord som dere har til googlekontoen. Når dere er innlogget er det enklere å kommentere også.

Hvis noen av medlemmene har en blogg, kan vi legge den til her i margen, bare jeg får linken så ordner jeg det.

Ellers så driver jeg og forandrer på ting her i bloggen har ikke bestemt meg helt hvordan det skal bli, tar gjerne i mot innspill, det er tross alt ikke min blogg.

Ingen kommentarer: