mandag 8. februar 2010

Vel hjem

Da er stiftelsesmøtet for regionlaget Biofoto Nordland unnagjort og vi er alle tilbake i hverdagen. Håper vi som var der sitter tilbake med en god opplevelse av samlingen og dere som ikke var der - det kommer til å gå nye tog. Her i søndre Meløy har nysnøen gjort landskapet fotogent og i morgen skal jeg ta ut avspasering fra jobb for å fotografere... og da kommer hensikten med denne bloggen over meg igjen.

Denne bloggen skal holde medlemmene i Nordland samlet og informert om hva som skjer i laget og rundt der vi bor.
Vi skal legge ut bilder vi ønsker tilbakemeldinger på - evt linker til egne hjemmesider og blogger.
Vi legger ut informasjon om turer - små eller store og inviterer andre til å delta.
Vi kommer med ønsker og forslag til aktiviteter - regionalt eller lokalt.

Det viktigste er at denne bloggen blir fulgt opp og brukes aktivt av alle medlemmer... stå på..
Ola

4 kommentarer:

Einar sa...

Har laget en bloggliste, nå trenger jeg bare tips om blogger som vi kan ha det. Listen virker slik at den bloggen som sist er oppdater ligger øverst.

Har forandret på kommentarmulighetene også, nå kan dere få e-post når noen kommenterer, hvis dere klikker på Abonner via e-post.

Har også gjort det mulig å kommentere anonymt, men dere bør likevel skrive navn så er det morsommere når vi vet hvem vi prater med:)

Biofoto Nordland Lokallag sa...

Ja det ser ut som vi er inne på rett spor når det gjelder bloggen - se også på bloggen til Rogaland lokallag ...

Einar sa...

Rogaland har en fin side og jeg skal jobbe litt med teksten her. Må prøve meg fram og er mottagelig for input.

Einar sa...

Har satt inn besøksteller og den viser 93 besøk og 208 sidevisninger, siste døgn. Det synes jeg er bra for en nystartet blogg.