tirsdag 16. mars 2010

"En verden med vinter..."




Små smykker i naturen!



2 kommentarer:

Ola - aamnes.no sa...

Du har klart å skaffe deg en "etikett" på dine bilder - de er gjenkjennelige i stilen.. det er noe i dem som keg ikke klarer å fange opp men som gjør bildene unike og knall fine. Det må være det som kalles det kunstneriske preget. Jeg mangler dette desverre og jeg vet heller ikke om dette er noe som kan læres... heldig er den som har det i hvertfall og jeg er vel litt misunnelig på det... litt...

Oona Torgersen sa...

Hei Ola!
Takk for en alldeles flott kommentar til bildene mine! :-))
Det med det "kunstneriske" handler i mine øyne om "å se". Jeg leter etter ting når jeg er ute, og har vel spesielle preferanser..
Men, jeg trur at mye kan "læres"!!
(husk at jeg har bakgrunn innen grafikk,kunstsmiing,tegning, og der er det vel noe som overføres til foto,trur jeg)
:-)) Og dessuten:
Man må leke! Viktig! Og ha det gøy!
Og så finns det alltid et motiv,uansett vær og klær, og hvis man kjeder seg da er det bare å ta frem macroobjetivet,rigge seg til hjemme, og leke ivei!
Ps: Jeg er glad jeg ikke trenger å leve av dette! Og all respekt til de som gjør det, de har en tøff oppgave!
Ha en god fotohelg!