lørdag 3. april 2010

En liten påskehilsen til dere.

6 kommentarer:

Jans Blogg sa...

Synes dette bildet er herlig flott. Så rent, og så stilfult og klart. Dette har du blikk for tydelig vis. Jeg lærer mye av å se på dine bilder. Jeg liker den diffuse bakgrunnen som vel er tåke eller dis og den flotte komposisjonen totalt sett. Lyset er vakkert.

Bjørnar Evjen sa...

Fint lys, fin stemning, fin komposisjon - i det hele tatt topp!

Bjorn Fridtjofsen - NorStock.com sa...

Må bare si meg enig i de ovenstående kommentarer. Fin komposisjon, og "rent" bilde. Likte også teksten du hadde under bildet, selv om jeg kanskje ville valgt en annen font :)

John-Tore Gundersen sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Jeg synes ofte at det er noe sannhet i utrykket "less is more". Dette bildet er en del av en serie som dreier seg om minimalistiske kystbilder. Serien er ikke ferdig men et prosjekt jeg har gående:-)
Når det gjelder fonter har jeg nok en vei å gå hehe. Jeg setter pris på tilbakemeldinger også på dette, så gi meg gjerne font-ideer:-)

mvh John-Tore

Jan Inge Karlsen sa...

Ja, man trenger ikke så mye for å lage et godt bilde. Mest av alt trenger man et øye for motivet, slik som du viser her at du har. Et herlig minimalistisk blinkskudd, dette...:-)

Ian Robins sa...

There is a trend to minimalist pictures in the world at the moment and this is a perfect example conforming to the rule of thirds and good use of the fog for atmosphere. Well done