onsdag 22. september 2010

Detaljer fra Biofoto-turen

6 kommentarer:

Oona Torgersen sa...

ÅÅÅ! Dette var flotte bilder! Helt i min ånd Bjørnar! Flotte farger,likte godt det midterste med "en mann"...:-)
Det er så herlig å se at dere legger ut bilder, og det er veldig inspirerende å se hva andre gjør nu i denne vakre,korte høsttiden vi har :-))

Bjørnar Evjen sa...

Takk Oona. Du ser en mann, men jeg ser ikke mindre enn tre kvinner i det midterste bildet.

Oona Torgersen sa...

:-)))) Ja, det har vel noe med legning??? Herlig uansett!!

Kenneth Solfjeld sa...

Flotte bilder, men 2 og 3 faller best i smak hos meg. Nydelige farger på bilde 3. Blir faktisk inspirert til å male et bilde når jeg ser det. Bra levert!

Ola - aamnes.no sa...

Steinbra... spesielt likte jeg det midterste bildet da...og jeg også ser damer ja...eller kanskje aller helst en familie...

Ebba T. Jenssen sa...

Flotte bilder - spesiellt likte jeg nr. 2. Bra sett.