tirsdag 14. september 2010

Vakker høst i Steigen, Nordland.






4 kommentarer:

Ebba T. Jenssen sa...

Flotte bilder! Jeg synes bilde nr. 2 utmerket seg med fin himmel og bra komposisjon :).

Tommy Andrassen sa...

hei, en fin serie fra Steigen, bilde 2 var min favoritt. Det at det var litt skyer oppe i venstre hjørne satte prikken, flott speilling.

Oona Torgersen sa...

Vakre landskap du har fått her! Jeg kjenner stemningen :-)
Jeg vil ikke si noe om personlig favoritt egentlig, men syns det er flott at du deler dette med oss her :-)
Oona :-)

Ola - aamnes.no sa...

Flott serie fra Steigen... ser de andre har plukket ut bilde 2 som en favoritt, kan tenkes det er på grunn av god komposisjon og speilinga, men det er faktisk nr 1 som umiddelbart peker seg ut som min favoritt...både skarpe farger og flotte tegninger i fjell/berget.. flotte bilder alle sammen...