fredag 15. oktober 2010

Hjorte-brunst














Bilder fra i dag - det første i morres og det siste nå i kveld... trodde dette skulle bli den enkle delen av prosjektet mitt, men nei langt i fra.. I dag har jeg nok gått minst 2-3 mil (kjennes ut som mye mer)..krøpet gjennom bysj og gjørme..sittet og ventet og ventet og ventet..men det var verdt det..hver en lidelse.. Dog har jeg ikke fått de bildene jeg har forventet så i morgen før soloppgang er det ut i skogen på nytt...nå kjenner jeg i hvertfall skogen og vet hvor jeg skal starte..

7 kommentarer:

Dejemonos sorprender sa...

ohjj! impressive antlers that deer .. very good pic! weel done! I really liked

Bjørnar Evjen sa...

Dette var flotte hjortebilder, Ola. Ser ut som du trives på tross av strabasene.

Jans Blogg sa...

Vakre bilder Ola, jeg synes det første er vakkert, og de hvite partiene i hornet på hjorten fremhever geviret mot den diffuse bakgrunnen. Her er det vel 400mm som har vært anvendt eller?
Det nederste bildet er et vakkert miljøbilde etter min smak.

Tommy Andrassen sa...

To kjempeflotte bilder. Etter mye slit i gjørme og sikkert masse venting, fikk du godt betalt med disse to bildene. Flott :-)

Vidar Lunde sa...

Flotte bilder, men både dyr og landskap taler for at dette ikke er i Norge. Det høres likevel som om det er vanskelig også der du måtte være for å få tatt disse bildene?

hilsen Vidar

Ola - aamnes.no sa...

Hei Vidar..det er helt korrekt at bildene ikke er fra Norge, men Danmark.. sees ikke så godt på disse, men du som kjenner den norske hjorten såpass godt så er det vel lett synlig her også..se mer på http://nordicwildwonders.blogspot.com/ som er min personlige blogg og prosjekt-bloggen til Nordic Wild wonders. Lett var det nok å ta disse bildene i forhold til den norske hjorten, men sammenlignet med andre prosjekt som ulv og bjørn i Finland og havørn i flatanger eller mår på møre så var dette vanskelg...

jazza sa...

great photos...