torsdag 28. oktober 2010

Trenger hjelp....

Jeg trenger tips til prosjektet mitt - Nordic Wild wonders - det går egentlig over all forventning å få de bildene man planlegger, men nå er det snart november... hvilke naturfenomen forbinder dere med november? Og hvor skjer det noe som er spesielt for november knyttet opp mot enten land i norden eller sted... ett fenomen har jeg klart for meg - det er i Danmark og kalles "sort sol" - store flokker av stær som samles morgen og kveld i Tøndermarkene.. men jeg trenger minst fire slike naturfenomener til for november - kjenner dere til noe? TAKK.....











Legger ved et bilde som Google har valgt ut for oktober og ligger på forsiden av picasas nettalbum....
http://picasaweb.google.com/lh/explore

5 kommentarer:

Dejemonos sorprender sa...

I don´t know nothing:).. but this pictures is very beautiful.. i liked it. a realy nice bird..

Through The Lens sa...

Beautiful pictures and lovely blog. I'm following, hopefully you will follow back :)

Einar sa...

Fikk et tips på twitter: kanskje det at sangsvaner kommer trekkende til trøndelag for å finne åpne vann? En årlig hendelse ca i november.

Ola - aamnes.no sa...

ja stemmer det.. de holder til i Røros traktene og i Straumen på Inderøya blant annet... men en annen ting.. skal i Saltstraumen og prøve meg på Ærfugl.. skal si fra når jeg drar dit på forumet her så kanskje det møter flere.. låner ut objektiver til de som har Canon også da...

Einar sa...

Det hadde vært flott, tror flere vil møte opp.