fredag 5. november 2010

Fototreff på moloen i Bodø

Hei.

Er det noen ivrige medlemmer som befinner seg i Bodø ? Jeg fikk lyst til å ta en uhøytidlig fototur på moloen imorgen. Så hvis noen har lyst til å fotografer og bli kjent med andre Bio-foto medlemmer kunne vi jo møtes på molokroken lørdag 6.november (imorgen) Kl. 11.30 Ytters på moloen har molokroken åpent med kaffe og waffel-salg, der kunne vi møtes. For morgendagen meldes det sterk vind og snøbyger, noe som kan gi masse flotte motiver. Hurtigruten kommer jo også seilende inn kl 12.15, et kjært motomotiv. Her legger jeg ved et bilde fra tidligere uvær, fanget på moloen. Håper noen har mulighet og tid. Gjerne melde din interesse her på bloggen, hilsen Tommy Andreassen

Storm_Moloen_IMG_8847

10 kommentarer:

Ola - aamnes.no sa...

Flott initiativ.. akkurat slik vi håper flere kan ta.. håper noen ser seg likt til å møte opp.. jeg er desverre i sør-norge og kan ikke møte...Flott Tommy - stå på.....

Einar sa...

Hørtes fristene ut, jeg kommer. Håper det blir flere, men er kanskje opptimist. Må vel ta på silongsen

Rita Jakobsen sa...

Jeg kommer Rita Jakobsen

Tommy Andrassen sa...

Koselig at mitt lille tiltak blir tatt vell imot. Det viser seg jo at medlemmen leser bloggen en sen fredag. Da er vi 3 så langt. Flott. Håper flere også leser bloggen før imorgen. Som Einar er inne på kan det være lurt med varme klær :-)

Kate-Marita Pettersen sa...

Flott tiltak, og jeg skulle gjerne ha vært med. Desverre jobber jeg nattevakter hele helga og da blir det soving i den tida, men jeg blir med neste gang! Lykke til med flotte motiv:)

Tommy Andrassen sa...

Godmorgen :-) Det er jo flott fotovær idag, blir sikkert fint på moloen. Kate-Marita, vi tar flere fototreff utover, du får ha en fin vakt. Ps: de tar ikke kort ute på molokroken, så husk å ta med litt "kronasjer" til kaffe/Waffel.

Einar sa...

Det ble en flott tur først på moloen og deretter til Mjelle for å fotografere bølger.
Det var fine bølger, nesten vindstille og oppholdsvær. Dessuten fine skyer, sitter nå å laster bildene inn på maskinen og er veldig spent på resutatet.

Ola - aamnes.no sa...

Helt supert... jeg vil se resultatene her ....

Einar sa...

Tommy: Jeg fant linken til hjemmesiden din og har lagt den til her.

Tommy Andrassen sa...

Flott Einar :-) Jeg takker