lørdag 6. november 2010

Sjøsprøyt

Rita fikk seg en sjøsprøy midt i fleisen idag.

IMG_9629

8 kommentarer:

Tommy Andrassen sa...

Jeg takker Rita og Einar for oppmøtet på moloen idag. Hyggelig å bli kjent med dere. Flere bilder fra turen kommer etterhvert, i første omgamg blir det sjøsprøyt bilde jeg får tid til å legge ut idag.

Dejemonos sorprender sa...

A nice and amusing photo.. i liked.. There seems to be cool. here he makes a lot of heat .. would be nice get wet with this wave :)

Einar sa...

Bildet ble kjempebra!

Anonym sa...

Fra en som ikke kan foto: Dette var et kjempeflott bilde!

Ebba T. Jenssen sa...

Supert bilde av sporty Rita! Flotte farger og lys.

Anonym sa...

Så farlig ut! Bortsett fra det, var det et blinkskudd av et bilde!

Jans Blogg sa...

Jeg synes dette bilde er kjempebra. Det har dynamikk, farger,spenst og dramatikk. Nydleig komponert, teknisk bra. Ikke minst natur.
Jeg synes rett og slett det var knallbra!

Tommy Andrassen sa...

Jeg takker alle for tilbakemeldingene på bildet av Sjøsprøyt. Takker også til Rita som stilte opp på skjæret, hun ble litt våt der hun stod utsatt til :-)