lørdag 12. februar 2011

Bytur med Rita som guide...

Da har jeg vært i byen (Bodø) og sett etter praktærfugl. Den viste seg ikke, men mange andre interessante situasjoner fikk vi oppleve... som skarv og en bråte med ærfugl. Nesten nedkjørt av en båt... neida de hadde nok kontroll, selv om jeg var litt i tvil da de svingte en meter i fra flytekaia jeg sto på.. så prikken over i med en flott solgløtt i havet før vi avsluttet turen... takker for flott guiding og fine fotospots i Bodø by...















Her er et kjapt utvalg.. skal gå mer nøye igjennom materialet på rundt 1000 bilder og legge noe mer senere på egen blogg.......

1 kommentar:

Tommy Andrassen sa...

Hei Ola, regner med dere hadde en fin fototur i Bodø's havn. Håper jeg er hjemme neste gang så jeg kan være med. For å si noe om bilden, så likte jeg bilde nr en og bilde 3 veldig godt. Fin dybde i skarveflokk-fotoet, skarven er en spennende fugl å fotografer :-)