mandag 2. mai 2011

Med kjerringen på tur eller omvendt kanskje..

I helga hadde jeg med kjerringen på tiurleik. Hensikten var vel at hun skulle få en innsikt og erfare hva vi naturfotografer holder på med. Hun har ikke vært med på sånt før. Turen gikk til Lierne til Fjellopplevelse som har et fantastisk opplegg og vertsskap rundt tiurleik. Det råeste jeg har vært med på og det sier vel ikke lite...så her fikk hun prøve seg. Først i skjulet med småfugl slik at hun kunne venne seg til kamera og bruken av det.. så rett ut i natta på leiken i doghouse og minusgrader.. her er Lailas bilder:


































I år var vi to fra Nordland BIofoto på denne leiken, men til neste år fyller vi opp fire plasser bare oss.. det skal vi få til og bestiller fire plasser til redusert pris.. Så meld din interesse allerede nå.

Mine bilder? - nei de finner du ikke her....denne gangen...

3 kommentarer:

Oona Torgersen sa...

Det var en flott fortelling, og dertil herlige bilder , så du får hilse fruen og si at hun har teken!Her blir det konkurranse i heimen.....

Oona Torgersen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ola - aamnes.no sa...

Denne er vel verdt et vårbesøk til... helt klart.. skal vi prøve å få til en delegasjon på fire stk til neste vår..?
Send meg interessemelding så ordner jeg saken...