tirsdag 31. mai 2011

Naturen tar det tilbake...

...sakte men sikkert går denne bilkirkegården i Tuckfors i Sverige tilbake til naturen. Var der sammen med Kai Jensen, Bjørn Egil Brekke og Espen Viker i forbindelse med årsmøtet til Biofoto i Strømstad i helgen..og dette var en høydare. Her gikk man seg rett og slett bort i motiver og tiden forsvant rett og slett. Plassen anbefales virkelig.. og dette er naturfoto. Her er det nettopp naturen som tar tilbake det hele. Bryter ned skrotet og noen plasser er det fuglereder i lyktene eller maurtuer i baksetet.. En fem-seks meter lang bjørk står rett opp av panseret. og hele bilparken er dekt med mose og lav...neppe et spesielt sundt miljø, men høyst spesielt å få se ....... kjør dit om du passerer i nærheten. Her er et knippe bilder:






5 kommentarer:

Oona Torgersen sa...

Dette var spennende! Liker bildene Ola,svært godt!! Hvis jeg er i nærheten en gang skal jeg ta meg en tur.
Herlig!

Linda Merethe sa...

Selv om det ikkje er noe vakkert syn å sjå vrak stå slik, så var det noe fasinerende over bildene.

Finn Arne Mortensen sa...

Mange flotte bilder,tatt i fint lys.
Artige detaljer og utsnitt!!

Ola - aamnes.no sa...

..takker.. målet er vel å formidle hvordan naturen tar tilbake skrotet...

Tommy Andrassen sa...

Hei Ola, flott storry med flotte bilder. Dit bare må jeg dra ! Alle bildene var flotte, men skal jeg rangere etter min smak må det bli 5-3-4 Fasinerende :-)