lørdag 9. juli 2011

Martinselkosen - Finland


Da er jeg tilbake fra tre fantastiske dager i Finland. Bildene er å se på bloggen min:
www.nordicwildwonders.com
Dette var en tur som er absolutt å anbefale og jeg vil derfor prøve å få til at Nordland biofoto arrangerer en slik tur til sommeren igjen. Skal forhøre meg hvilke priser vi kan regne med å få, men da blir også antall plasser begrenset. Tidsrommet må bli begynnelsen av juli og forhåndspåmelding eller interessepåmelding start med mail til meg på nordland@biofoto.no

første mann til møllen og så videre.. ca 6 plasser blir det..
Prisen blir ca 1200.- pr person pr. natt i valgfri pro-hide.

4 kommentarer:

Rita Jakobsen sa...

Jeg har ikke ord, det er jo så vakkert. Bjørnene ser jo ut som verdens snilleste bjørner. Jeg liker lyset utrolig godt. Der skulle man ha vøri.
Rita

Tommy Andrassen sa...

Var inne på bloggen din å så, utrolig flotte bilder. En slik tur er ikke billig ? Hadde vært spennende å hørt prisen for en Biofoto tur til neste sommer. Lykke til videre med 5 års prosjektet ditt, så langt har du levert masse spennende og flotte bilder :-)

Jans Blogg sa...

Flotte bilder Ola, flott stemning, og skjeldne motiver.
Flotte skapninger og fint lys.
Knallbra !

Heidi Norum sa...

Utrolig flotte bilder! Kan tenke meg at dette var stort. :)