mandag 5. september 2011

Eventyrlandet Nordland.

Dette bildet tok jeg på Kløkstad i Bodø kommune. Det er noen kuer på åsen lengst bort, vanskelig å se....
Det var tåke å motlys, noe som gjorde bildet veldig lyst. Jeg har etterbehandlet det i Lightroom. Fjellet i bakgrunnen er deler av Landego. Bildet tok jeg ikke langt unna veien. Da jeg kom opp til bilen så jeg to store elger som sto på øversiden av veien. Kunne ha tenkt meg de borte med buskan. Det er lov til å drømme. Ha en god fotohøst alle.
Hilsen Rita.

5 kommentarer:

Heidi Norum sa...

Synes dette ble både trolsk og vakkert. Liker spesielt godt det fine lyset og alle de horisontale linjene bakover i bildet.

Ola - aamnes.no sa...

NIIIICCCEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oona Torgersen sa...

Herlig bilde av en natur som er unik!

Kenneth Solfjeld sa...

Flott natur, flott bilde!

Tommy Andrassen sa...

Flott naturbilde Rita. Likte lyset :-)