torsdag 12. januar 2012

Fototur til Steigen. 13-15 januar.

Jeg Rita Jakobsen, Ebba T. Jenssen og Ørnulf Jenssen skal til Engeløya i Steigen.  Vi har leid hytte .  Vi har plass til flere hvis det er noen som vil være med på en fototur.  (først til mølla)
Værmessig så ser det ut som det blir klarvær natt til lørdag (nordlys) og fint lørdag.  fra lørdag ettermiddag skyer det til og blir litt nedbør.  Det kan bli spennende fotolys.

Interessert ring meg. 90879349
Hurtigbåt fra Bodø fredag kl. 18:00 til  Bogøy kl 20:05
Retur fra Bogøy kl. 17:20 og er i Bodø19:30

4 kommentarer:

Ola - aamnes.no sa...

Flott initiativ, men litt for kort varsel for meg....
Håper dere får en topp fototur....

Ola - aamnes.no sa...

Flott initiativ, men litt for kort varsel for meg....
Håper dere får en topp fototur....

Rita Jakobsen sa...

Takk Ola.
Slik er det med spontanturer, turen ble bestemt i dag.
Rita.

Tommy Andrassen sa...

Ønsker dere en flott tur. Skulle ønsket jeg hadde tid og fri, men må desverre jobbe i helgen. Gleder meg til å se bilden fra turen deres. Et flott initativ :-)