søndag 26. februar 2012

Birdsafari Sweden

Har akkurat kommet hjem fra en tredagers-tur med birdsafari sweden og Daniel Green. De holder til i Svartdalen en times tid i bil nord for Stockholm. Et område som har alt av interesse for den som vil fotografere dyr og ikke minst fugler. Birdsafari Sweden arrangerer turer for fotografer med helt egne opplegg etter bestilling eller man deltar på det de har å tilby. Jeg valgte en kombinasjon de tre dagene jeg var der og hadde et meget godt utbytte av turen. Nøttekråke og Kjernebiter sto som nummer en på ønskelisten. Og nøttekråke fikk jeg på en av foringsplassene til Daniel.















men alt dette skal jeg skrive litt mer om i min egen blogg som heter nordic wild wonders. Her vil jeg benytte anledningen til å takke de som har tatt tak i bloggen og gitt den en ny layout til det klart bedre.... håper flere medlemmer benytter seg av den også i framtida. Den skal og er vårt store bindeledd i Nordland Biofoto. Jeg skal bruke dagen til å rydde litt i den så den blir "up to date" igjen og så trår vi vannet videre.... god foto....

1 kommentar:

M. Hegge Skogsholm sa...

Artig og interessant med turrapporter!
Har vært innom bloggen din og tittet på alle de fine bildene, og gleder meg veldig til å høre hvordan det gikk med ørnejakta:)