søndag 17. februar 2013

Gaupe

Der har det tørna for han tenker vel dere nå... for dette har ingenting med gaupe å gjøre. Det er da også en kjensgjerning fra min side, så nei det har ikke tørna helt enda. Men til nå har jeg stort sett ikke tatt andre bilder hittil i år enn disse fra fuglebrettet hjemme. Derfor var det av særdeles interesse jeg leste AN på lørdag der det sto at gaupa herjet i reinflokken på Straumøya. Så vi gjør en kort historie enda kortere...

Saken er den at i morgen 18 februar drar til Saltstraumen for å se om jeg finner igjen familien på tre gauper ute på lille Straumøya... Dette må vel være tidenes mulighet skulle man tro. Jeg har to dager til disposisjon..

Jeg har telefon 46 96 31 42... så heng deg på om du har en mulighet til det.


1 kommentar:

ANITA sa...

Ojj stiligt!!Gleder oss til å se GAUPEBILDER!!)))))))